recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optagelse af serier i mediacenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptagelse af serier i mediacenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bomoeller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Optagelse af serier i mediacenter
    Sendt: 04-Januar-2006 kl. 13:07

Hej alle

når der skal optages serier er det ikke altid jeg kan se at de efterfølgende udsendelser i den optagede serie ligger i "planlagte optagelser". Hvordan finder media center ud af at der er tale om en serie... er det kodet i selve dataene man ser i EPG'en eller søger den på titlen på programmet??. Og kan man kun optage en serie fra den første udsendelse og ikke midt i serien?

På forhånd tak for hjælpen

/Bo

Til top
Palmolive Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 16:13

Udbyderen angiver at der er tale om en serie og derved vil efterfølgende udsendelser også blive optaget hvis man vælger "record series". Jeg tror det er fordi der er en fejl i de data der er blevet opgivet til guiden, så MCE derved tror at der bare er tale om genudsendelser.

Jeg har oplevet det samme, og har "løst" det ved jævnligt at gå ind og markere alle kommende udsendelser til optagelse.

Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu