recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox Pro-HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlingbox Pro-HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox Pro-HD
    Sendt: 30-September-2010 kl. 13:13
Hej alle

Jeg sad lige og læse nyhederne herinde og faldt over Slingbox Pro-HD men er i tvivl om jeg forstår den gadget ordentligt. Som jeg læser det, så kan jeg tilslutte mit kabel-tv til boksen og også tilslutte mit mediecenter (Mac mini) og så bruge mit wifi til at streame indholdet på.

Jeg står i den case at jeg har købt en iMac som står i soveværelset. Her skal jeg have tv-billedet over på og også gerne kunne optage på harddisken. Jeg har købt en usb tuner men det kræver jeg trækker et kabel fra antennestikket i stuen og ind til iMac'en.

Har jeg forstået det rigtigt at jeg kan købe sådan en boks her og så kan jeg se tv i soveværelset og streame film fra mit mediecenter ind til iMac'en i soveværelset?

Så vidt jeg så kan forstå kan samme tv-signal også bruge på Mac mini'en til eksempelvis at optage der også?

Der er mange potientialer i sådan en box hvis altså jeg har forstået det rigtigt..

Alt info modtages med kyshånd ..
Mvh.

Casper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu