| Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
tomp
Junior bruger
Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
|
Emne: Opstart til Tv og ikke til menu Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 09:45 |
|
hejsa hvordan sætte man zaptor til at starte op så den gå ind på tv med det sammen i stedet for deres menu ??
og hvorfor sender Zaptor ikke gratis kanaler ud så vi kan se dem de have for par månder siden en HD kanal for tysk tv, hva fanme flot at se på. tænkte der må da findes mange af dem som reklame kanaler ?? og der jeg have parbol hva der mange gratis kanaler, eller er det kun når man har parbol man kan se dem og ikke nået stofa kan skaffe
og er det kun mig der har problemer med DRHD og national geo HD at de hakker og der er tit fejl i billedet med at det fryser kort og så kommer igang igen
hilsen Thomas
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 10:10 |
tomp skrev:
hvordan sætte man zaptor til at starte op så den gå ind på tv med det sammen i stedet for deres menu ??
|
AFAIK kan du kun gøre det med en mulifjernbetjening som fx en Harmony fra Logitech, min er sat op til at sende "OK" efter zaptor er tændt.
|
 |
pdj1974
Guld medlem
Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
|
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:17 |
Eller helt undlade at slukke den, da den bruge lige meget strøm... Så skal du blot være opmærksom på at den ikke selv installere opdateringer om natten og den har større tendens til spontan at genstarte, hvilket selvfølgelig kan være generende.
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
|
 |
tomp
Junior bruger
|
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 16:59 |
|
ok pdj1974 min kone vil helst have at den er slukket men så går den jo ind i menu og så skal man vælge tv have håbet at man kunne trykke på et eller andet så den barer gik ind på tv i stedet for menu når man starte den
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 17:35 |
tomp skrev:
min kone vil helst have at den er slukket
|
Hvis du nu forklarer at strømforbruget er det samme, tror du så ikke det går? Eller er passer den grønne lampe ikke ind i indretningen? 
Redigeret af detlef - 07-Oktober-2010 kl. 17:35
|
 |
tomp
Junior bruger
|
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 19:12 |
|