|
Tal fra test som kalibrering? Philips 52" |
Besvar |
Forfatter | |
Tarzan
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
Emne: Tal fra test som kalibrering? Philips 52" Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 22:55 |
Hej. Jeg har købt sådan et TV: Philips 52pfl5605h Standard indstillinerne er som sædvanlig helt i hegnet, så jeg har indtastet de data der er brugt i testen mht billedkalibrering. Men kan jeg regne med, at det så er _rimeligt_ OK? Der er vel tolerancer på panel, elektroniske komponenter mv., så disse tal måske kun passer netop til det testede TV, og ikke til modellen som helhed? Resultatet med disse tal er dog temmelig godt, synes jeg, men derfor kan det vel godt blive bedre? Hvad kan jeg gøre herfra?
Intet er så slemt, at det ikke kan blive værre Jeg er 110% newbie mht kalibrering af andet end baggrundsprojectorer (på meget "hobbyplan"), så al hjælp vil blive modtaget med stor taknemmelighed. Hvis jeg evt skal i servicemenu på dette TV, hvordan kommer jeg så det? |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
hyldig87
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 23:27 |
Efter min mening vil det blive rimelig ok, med indstillinger derfra :)
Men der er forskel vil være forskel på kalibrering fra TV til TV. Og det kan et par stykker herfra forum fortælle meget mere om! :D
Redigeret af hyldig87 - 07-Oktober-2010 kl. 23:27 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |