Allan Olesen skrev:
Jeg ser optagelser fra DR HD, som jeg har lagt på min hjemmeserver og streamer til PS3'en via upnp/dlna. Det fungerer fint over kabel-netværk. Trådløst ville næppe fungere.
Jeg har tidligere streamet musik som PCM (dvs. CD'ens fulde bitrate) via trådløst. Det gik også fint.
|
Har overvejet en hær af forskellige mediaservere og var egentlig ved at ende med at det eneste, der ville give mig den flexibilitet, og fremadrettede brugssikkerhed jeg ønsker var en........computer.
Men nu har jeg så fået øje på PS 3eren
Den kan sådan set (på papiret) alt det, jeg gerne vil have og med Sony i ryggen burde den fremadrettede udvikling være nogenlunde sikker.
Med en indbygget 320 GB harddisk (og mulighed for at tilkoble ekstra på USB ?) kunne jeg lægge de film jeg vil se direkte på den og så streame musik fra min NAS (eller bide i det sure æble og en gang for alle trække et kabel...).
Det ser oven i købet ud til at der er apps der muliggør det at at bruge min android telefon som fjernbetjening
Så når jeg hører musik behøver måske ikke engang have fjernsynet tændt for at navigere ? Hvis det virker nogenlunde glat er den IMHO pludseligt en reel (enkeltrums) konkurrent til både Squeezebox og Sonos ?
Spørgsmålet er - virker alt det her i praksis og er det til at sætte op ?
Og hvad med DRM ? Tror i den kan håndtere TCD play og/eller www.bibzoom.dk ?
Og internetradio, kan den det ?
Mvh
Bric