|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 13:05 |
hej
jeg vil styre squeezebox fra min ipod touch, hvilket skulle kunne lade sig gøre med ipeng fra apple. men jeg kan ikke finde siden hvor jeg køber den bandit. jeg kan sagtens finde en produkt forklaring, men intet andet.
den skulle efter hvad jeg har læst, fungere bedre på touchen, end SB controleren......er det korrekt
på forhånd tak
![]() |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
tror det kræver jeg har itunes på denne pc.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Du skal købe via Itunes, det kan så være via Itunes på ens pc eller via App Store på Touchen. Er der ikke denne applikation på Touchen lige som på Iphonen?
|
|
![]() |
|
![]() |
det skal jeg lige have checket
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Du køber den bare på normal vis i App Storen.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
![]() |
er der nogen begrænsninger med ipeng/touch i forhold til Logitech remoten? tænker på spille liste etc
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Eneste begrænsning jeg umiddelbar kan komme i tanke om er at man skal bruge en controller for at konfigurer en receiver.
Edit: Og der er nogle plugin's som kun kører på controlleren - da de er skrevet til den. Redigeret af kim.t - 19-Oktober-2010 kl. 08:36 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
okay....altså når det hele er sat op, og man bare høre musik er der ingen forskel, bortset fra at touchen er nemmere at søge på
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Ja nemli' ja
|
|
![]() |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Men hvordan sættes det så op uden controlleren, hvis denne skal bruges for at sætte det op?
|
|
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du har et kørende system er der ingenting der skal sættes op. iPeng finder selv serve m.m.
Men hvis du køber en ny receiver - og ikke har en controller - skal der lidt fodarbejde til og et værktøj der hedder Net::UDAP : http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=57861
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det da ellers en nogenlunde smart måde af Logitech at tvinge køberne til at investere i en controller oveni :)
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |