recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Service Mode Samsung UE46C6005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketService Mode Samsung UE46C6005

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wiljan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Service Mode Samsung UE46C6005
    Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:38
Hej

Har anskaffet et Samsung UE46C6005 som fungere fint

TV'et har Netværks tilslutning og supporteret DNLA
Dog har det streifet mig om det ikke er det samme mainboard der sidder i større modeller som har Internet@TV

Lidt søgnign på nettet viser er der er mange forskellige forums der diskuterer muligheden for at "skifte" model så man får flere features.. har ikke set nogen på UE46C6005 endnu

Sluk ... Info, Menu, Mute og ON så lander man fint i service mode

Har taget billeder af de forskellige settings og kan se at man skifte mellem et hav af forskellige typer ... umidelbart har jeg ikke turdet skifte da jeg kunne formde at jeg evt vil kunne lande i en forkert model som ikke passer til mit panel og derfor ikke kan see menuen mere og ikke vil kunne skifte tilbage.

Mit spørgsmå er så om der er nogle her der har prøvet dette med at skifte model if softwaren?

Det ser også ud som der burde være noget RS232 ifølge menuen men jeg kan ikke se noget stik.
Tænkte man måske kunne tilgå CPU delen via terminal hvis man kommer galt afsted.

Lad mig høre hvis der er nogen der kan nogle snedige trick

PS... nogen der har set en service manual til denne model?

Wiljan

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu