|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wiljan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 16:38 |
Hej
Har anskaffet et Samsung UE46C6005 som fungere fint
TV'et har Netværks tilslutning og supporteret DNLA
Dog har det streifet mig om det ikke er det samme mainboard der sidder i større modeller som har Internet@TV
Lidt søgnign på nettet viser er der er mange forskellige forums der diskuterer muligheden for at "skifte" model så man får flere features.. har ikke set nogen på UE46C6005 endnu
Sluk ... Info, Menu, Mute og ON så lander man fint i service mode
Har taget billeder af de forskellige settings og kan se at man skifte mellem et hav af forskellige typer ... umidelbart har jeg ikke turdet skifte da jeg kunne formde at jeg evt vil kunne lande i en forkert model som ikke passer til mit panel og derfor ikke kan see menuen mere og ikke vil kunne skifte tilbage.
Mit spørgsmå er så om der er nogle her der har prøvet dette med at skifte model if softwaren?
Det ser også ud som der burde være noget RS232 ifølge menuen men jeg kan ikke se noget stik.
Tænkte man måske kunne tilgå CPU delen via terminal hvis man kommer galt afsted.
Lad mig høre hvis der er nogen der kan nogle snedige trick
PS... nogen der har set en service manual til denne model?
Wiljan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |