|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ryan1312 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 29-Oktober-2010 kl. 19:20 |
hvordan kan jeg få vist cover isted for bare mapper/cdér med filmens navn under....jeg er hel ny i dette så kan i komme med en god guid
|
|
![]() |
|
joeblach ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
![]() |
Læg et billed i samme mappe som filmen. Kald det folder....!! ;) |
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
![]() |
|
ryan1312 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
er der ikke noget med at man kan bruge info fra IMDB ja så den selv finder info om filmen og også cover??? er der ikke et program der kan gøre det????
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Det er moviesheets, du tænker på.
Om din boks understøtter det ved jeg ikke, men du kan bruge dette her til det http://www.tvixie.com/ hvis den gør
Theilo
|
|
![]() |
|
![]() |
hvordan virker det der tvixie????
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |