|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
VestDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2010 Sted: Danmark , Odens Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2010 kl. 10:09 |
Hej drenge
Så har jeg fået mig min Wireless Av link fra LG http://www.lg.com/za/tv-audio-video/tv-accessories/LG-AN-WL100.jsp Jeg har købt den hos Elgiganten, hvor jeg gav 2799,- hvilket jeg vil sige er en meget fair pris for en boks der kan overføre 1080P trådløst Mit setup 50PK760N Wifi dongle Mac mini PS3 Onkyo 608 Indtil nu har jeg kun fået testet en enkelt dvd film, men jeg skal prøve at smide en bluray på ps3'en. Jeg har ingen problemer med at overføre skrivebordet fra mac minien trådløst.. jeg mangler også her at prøve overførelse af film og lyd. Hvis der er nogen ting som I syntes jeg skulle teste eller hvis i har nogen spørgsmål om denne fantastiske boks, så kan I skyde dem af til mig her Redigeret af VestDK - 31-Oktober-2010 kl. 10:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |