|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KJohnsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 01-November-2010 kl. 22:21 |
(oprettede den første tråd et forkert sted tror jeg)
Mit nu 4år gamle samsun stået af. Økonomien er umenneskelig stram. Så nu går det bare på at finde den absolut billigste 32" som kan findes på marked. Jeg er ikke meget for dba da jeg tidliger har haft dårlige erfaringer med det. mit billigste find intil videre er dette: http://www.cinemagic.dk/shop/32-lg-32ld320-6043p.html men kan det gøre billigere? Der er ingen krav til dette, 28 eller 26 kunne måske også være et bud men ikke mindre skærm. På forhånd tak. mvh Kasper |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Kom forbi og hent mit 25" 4:3 crt tv. Når du har brugt det i et år og det stadigvæk er godt giver du mig 200 kr. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |