Hejsa
Jeg ved ikke helt hvilket forum dette skal i, men jeg oplever noget meget meget mærkeligt i min (eller den jeg prøver at få til at fungere) installation.
Jeg har en TDC TV box, der er tilsluttet en Netgear 1gb 4 ports hub. Der er så også tilsluttet en WD TV Live, plus det jeg nu gerne vil, nemlig en airport express.
AirPorten er sat op til at skabe et nyt trådløst netværk. Men ligesåsnart TDC boksen bliver tændt, er der ikke hul igennem til internettet via AirPort express. Der kan sagtens forbindes til det trådløse net.
Netkablingen i huset er som følger. Teknikskab = 4 ports 1gb netgearhub til 4 udtag i væggene i 3 rum, 2 i stuen, 1 i 3 andre rum. Hvis jeg smider airport på det andet stik i stuen, så kan airport fint komme på nettet, så forskellen er om den sidder i samme hub sim TDC TV.
Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ? Jeg har tidligere haft en Windows 7 mediacenter pc på samme hub som TDC TV også, og der var ikke problemer med at gå på nettet fra PC'en selvom TDC TV var tændt.
Spøgelser der hader Apple ???
Mvh
Weebyx