|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 20-November-2010 kl. 20:45 |
Jeg har fået et mindre problem i IP8 da mit rullepanel i højre side er forsvundet på alle internetsider. Hvis jeg aktiverer fuld skærm kommer rullepanelet men så mangler værktøslinerne for oven. Hvordan reetablerer jeg rullepanelet uden fuld skærm. Sikkert en lille dum ting, men
hvordan??
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
IP8??
|
|
![]() |
|
henninge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Internet Explorer 8 - Wikipedia, the free encyclopedia:Windows Internet Explorer 8 (abbreviated as IE8) is the latest web browser developed by Microsoft |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |