recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - G20 - automatisk standby i 3 minutter??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketG20 - automatisk standby i 3 minutter??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: G20 - automatisk standby i 3 minutter??
    Sendt: 21-November-2010 kl. 01:02
Hej med jer

Har siddet og set to blu-ray film i rap og pludselig lige inden sidte film slutter står der på skærmen følgende:

"Automatisk standby i 3 minutter, tryk OK for at fortsætte med at se TV".

Der skete ikke noget - min film blev ved med at køre, men den der tekst blev bare ved med at stå på skærmen. Jeg trykkede OK på min pana fjernbetjening og så gik det væk... Men hvad er det og hvordan sikrer jeg det ikke kommer igen ?
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 01:49

Du kan i menuen "Indstillinger" - "Andre indstillinger" -"Automatisk standby" skifte tiden mellem "Fra", "2 timer" og "4 timer".

Hvis der her er valgt 2 eller 4 timer, så vil fjernsynet slukke efter den valgte tid, hvis der ikke har været nogen interaktion med tv'et (altså trykket på fjernbetjening eller knapper på skærmen). Nogle minutter før skærmen slukker, kommer beskeden med "Automatisk standby...", og der tælles ned 3, 2, 1 minut og så slukker skærmen, med mindre du enten trykker på OK-knappen eller skifter kanal/input.

Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu