|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() Sendt: 24-November-2010 kl. 18:33 |
Hej
Hvilke diske(mærke/type) skal man satse på til en Synology DS210+ eller DS211+ "Grønne" diske må vel være en fordel hvis man gerne vil opnå lavt energi forbrug.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Samsung HD204UI er vist en udemærket løsning - strømbesparende, rimelig hurtige, støjsvage og billige.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Synology har en liste over diske de anbefaler at bruge.
Umiddelbart skulle man tro at "grønne" diske var et hit, men de "grønne" diske kan gå i en eller anden ultrastrømspare-mode der får nogle NAS til at tro disken er afgået ved døden. Hvis du vil bruge "grønne" diske er du tilbage ved at det er en god ide at checke hvilke diske fabrikanten anbefaler. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har sat wd2002fyps diske i min ds1010+ de er godtnok dyrere.. men det er entreprisediske.. og der er 5års garanti.. og de er bygget til raid. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=525082
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
Tak for svaret, havde slet ikke set de havde sådan en sektion.
|
|
![]() |
|
hsmdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej,
Syntes du skal gå ind på Synologys hjemmeside side at se hvilket diske der er kompatible med den NAS du har. Har erfaret at det bestemt ikke er helt ligegyldigt hvilken disk du vælger med mindre du vil igennem et utal af firmware opdateringer m.v af disken, og rigtig mange kan slet ikke bruges,
Synology har en nem forståeligt oversigt og hvad der kan benyttes.
|
|
![]() |
|
Tillit ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Her er link til Synology kompatible HD 3,5" til DS211j (hjemmebrug): http://www.synology.com/support/hd.php?lang=enu&product_id=63#3.5
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt en HD204UItil min 211+.
Ser ud til at blive genkendt fint, men det tager vist et par timer for NAS'en at oprette disken. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |