|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() Sendt: 26-November-2010 kl. 15:42 |
Er der andre der oplever, at internettet er ustabilt? Jeg har TDC Home Duo, men lige for tiden er det ustabilt, synes jeg.
Nogle gange kan jeg ikke komme på bestemte sider, denne f.eks., lidt senere kan jeg godt. Normalt kører det fint. Denne side har jeg ikke kunnet komme på de sidste par dage www.dindebat.dk Er der et eller andet generelt problem for tiden. Jeg prøvede at sætte mit mobile bredbånd i, det tog flere forsøg, før jeg kunne betale. Jeg har den type Oister mobilt bredbånd, hvor man køber tid, når man har behov for det. Førnævnte side i linket virkede heller ikke med Oister. |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
For øvrigt, jeg har kigget på TDC's driftsstatus, og kan ikke se noget for min by.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
Så er det nok serveren det er galt med. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |