|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
krikonis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 27-November-2010 kl. 18:27 |
|
Hej
For et par uger siden var jeg inde og rode med noget i messenger mappen. Da jeg så i går vil logge på messenger, vælger jeg genvejen ude i Start (jeg har Vista). Den siger så, at filen ikke kan bruges, da den oprindelige destination er væk. Jeg har så installeret Essentials igen, men den siger, at messenger er installeret. Jeg har nu slettet alt der hedder messenger, slettet Live-mappen, men det hjælper stadig ikke. Jeg ved virkelig ikke hvad der er galt, men håber på, at det snart ordner sig, da det er ekstremt irriterende. Håber på noget hjælp. På forhånd tak - Skal også lige siges, at jeg har ikke har fjernet essentials i "rediger/fjerne et program" - da der slet ikke ligger noget der hedder det, i menuen.
|
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
hvis du "bare" har slettet mappen med programmet, ligger indstillingerne stadig i windows' registrerings database.
prøv evt med en anden version (nyere/ældre)
|
||
![]() |
||
krikonis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Jeg har prøvet at installere det gamle, men den afviser, da den siger at jeg først skal afinstallere det nye. Som jeg jo ikke ved, hvordan jeg gør...
|
||
![]() |
||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|
du skal ind i start - programmer - kontrolpanel - tilføj / fjern programer, også fjern den derinde :)
|
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Programmet findes ikke derinde. Det er derfor, den siger, at jeg har det, men når jeg går derind står det som om, at det er slettet.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19835 |
![]() |
|
Det er fordi den ikke er slettet fra registreringsdatabasen, så tror windows stadigt at den er der. Har du prøvet at gendanne computeren (systemgendannelse) til et pnkt, før du fik slettet filerne? Har du prøvet at køre SFC? Har du læst denne:http://support.microsoft.com/kb/247501 ? Klaus |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
Måske denne her kan løse problemet
Solving Messenger install, reinstall and uninstall issues with ZapMessenger
|
||
![]() |
||
mhv_omjk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2010 Sted: Odsherred, DK Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
- ZapMessenger får kun problemet til at forsvinde ned under overfladen, så jeg vil ikke bruge den hvis du skal bruge Windows Live Messenger som den korrekt hedder nu.
Jeg brugte kun ZapMessenger fordi jeg vil af med Live Messenger og ikke skulle bruge den, for ville jeg afinstallere programmet så skal den nemlig som skrevet ovenfor både ind i Aplication data Registerings databaser og selve programmapperne (det skulle ikke undre mig om man skulle i BIOS-en også) for at fordrive det med djævelens vold og magt.
Så hvis der går ged i ens Live Messenger så er man på r.... bagdelen.
Okay kiggede lige på det link i foregående svar, og det ser ud som om at der findes en Live Messenger udrydder og udvikleren stadig er obs på problemerne omkring afinstallation. Redigeret af mhv_omjk - 29-November-2010 kl. 09:10 |
||
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Min plan er bare at slette Messenger fra min computer, og bagefter downloade det gamle(2009) igen. Hvilken af disse guides skal jeg så bruge?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ville nok prøve i dene rækkefølge.
Hvis du ikke har deaktiveret systemgendannelse, så lav et nyt gendannelsespunkt først.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |