|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hawkster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 02-December-2010 kl. 12:14 |
Hejsa,
Har nu snart læst mig blind på disse to dejlige maskiner....
Men hvilken skal man vælge
Vil meget gerne have det trådløs "hvis det virker perfekt" ellers kan jeg godt undvære
ellers er krav at den skal kunne afspille ALT:
ISO/IMG/ alt i avi/XVID/MKV/ og understøtte div tekster / srt/sub/idx osv.
Den skal være nem at sætte op til windows 7, altså bare dele de mapper man har filmene i og vupti.
Meget simpel så selv konen kan bare tænde og finde den film hun vil se (uden hun skal ringe til mig hehe)
Om brugerfladen er knap så køn gør mig ikke noget, bare det virker og er enkelt,
lige et par links til dem begge
eller kan se der er en mere, ved ikke hvad forskellen er ??? måske en der kunne hjælpe der også :)
Produkt kode den billige
Produkt kode: 90-YTM61120-EA10WZ Dyre:Produkt nr: 90-YTM61120-EA11MZ
og så lige et par links til test
Aner virklig ikke hvilken det skal være, håber i kan anbefale enten den ene eller den anden hehe
På forhånd mange tak
Hilsen Lars Redigeret af Hawkster - 02-December-2010 kl. 20:38 |
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Stod i samme situation. Har ikke kunnet finde nogen herinde der ved noget om ASUSen og besluttede mig derfor imod den -selvom den ser bedre ud på papiret.
Købte iøvrigt en wd tv hub live og den er jeg glad for - såvidt jeg kan se opfylder også dine krav (wi-fi klares gnidningsløst med en dongle).
|
|
![]() |
|
Hawkster ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
ok, takker, hvilken dongle bruger du evt link, der er jo stor forskel i pris på dem? :)
Men ja, jeg hælder mest til ASUS, men ved ikke om jeg tør, da der ikke er mange der har skrevet om den..
Hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Tilfældig valgt (der en liste med kompatible i manualen) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |