|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() Sendt: 06-December-2010 kl. 00:35 |
Hey
Min chef har pålagt mig opgaven til at finde en bærbar til max 3400 kr til hans søn. Den skal primært bruges til skolearbejde og måske et enkelt spil en gang imellem. Men det er ikke der vægten ligger. Den skal samtidig være på 15". Jeg har søgt på nettet, forskellige netbutikker, elgiganten og dell og er kommet frem til følgende to valgmuligheder: Dell Vostro 3500 juletilbud til 3375 inkl. moms: -intel® Core™ V3 i3-370M Processor (2.40 GHz) -2048MB (1x2048) 1333MHz DDR3 - 320 GB Seriel ATA-harddisk (7.200 omdr./min.) Grafikkort: Integreret Intel® Graphics Media Accelerator HD ---------------------------------------------------------------- Lenovo G555 til 3299 kr: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/215361/Lenovo-IdeaPad-G555.html AMD Athlon II Dual-Core M320 2.1GHz 2G DDR2 800MHz 320G 9.5mm 5400rpm ATI Mobile Radeon HD4200
----------------------------------------------------------------- I den prisklasse er der faktisk en del bærbare, men mange imellem som ikke er meget værd i forhold til ydelsen. Jeg kunne kun finde de to ovenstående som vil være rimelige hurtige og kvikke i det. Måske kan I finde flere?
Hvilken en vil I sige er bedst? dell`en har hurtigere processor, ram og harddisk. Dog har lenovo`en bedre grafikkort. Dell`en har også hdmi, esata og expresscard hvis man får brug for det. Ved ikke med byggekvaliteten. Dell`en skulle vist være en business bærbar og være lidt mere solid i det. Ved dog ikke om det passer ? Håber der er nogle der kender til de to bærbare eller kan hjælpe mig med valget.
På forhånd tak |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() |
anyone ?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg ville ikke røre ved Dell - har set noget i Kontant om deres politik mht. reklamationer.
- og man får ikke meget bærbar for 3400 kr. Redigeret af Brixen - 06-December-2010 kl. 22:07 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Ville tage Dell-maskinen hvis det endelig var. Syntes nu hellere du skulle forklare chefen at hans søn ikke kommer til at spille ret meget med nogen af de maskiner der, det er virkelig virkelig begrænset hvilke spil de kan trække. Nu står der ikke meget om knægtens alder, men det skulle bare lige være et nyt Harry Potter spil eller noget i den dur, det ville nemt kunne få den i knæ.
Syntes personligt at det er et dumt sted at spare, for i startprisen betaler man for cpu + grafikkort, skide være med ram eller harddisk, det kan altid opgraderes. 5000 kr. kunne man derimod komme noget længere for.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |