|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() Sendt: 15-December-2010 kl. 07:15 |
jeg har nu læst mange steder at hvis man deaktiverer det tråløse netværk i sin Squeezebox Touch vil man opleve et stort løft i lyden, men hvordan gøres dette..?? og vil min Duèt remote stadig kunne kommunikere med Touch`en hvis jeg slutter det trådløse netværk.? P.S
jeg afspiller min musik via en USB stick smidt ind i Touch`en.
har samtidig læst mig frem til at en anden strømforsyning vil gøre underværker, er der noget om snakken..?
hvis ja, må i meget gerne smide et link til en strømforsyning i kan anbefale..
på forhånd tak hilsen jesper Redigeret af strecker - 15-December-2010 kl. 08:29 |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Angående at slå wireless fra så læs
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Har du nogle links til læsning om lydkvaliteten på en Touch i forhold til om det trådløse netværk er slået til eller fra?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() |
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83891&PN=1
bare 1 af de utalige emner på div hifi forums..
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() |
følger lige med her - hvís i er blevet klogere :)
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |