|
3D Bluray film og HDMI Splitter |
Besvar |
Forfatter | |
9els1
Super bruger Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-December-2010 kl. 16:22 |
Hej
Det er måske bare mig der er blind og hverken kan finde ud af at søge på hverken google eller i Recordere.dk, men kan det passe at det kun findes 1 3D Bluray afspiller (Panasonic DMP-BDT300) med 2 HDMI udgange ?
Ville man evt. kunne sætte en HDMI Splitter som f.eks. http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/hdmi-splitter/hdmi-splitter-(1-input--2-output).asp mellem sin PS3 og så koble 1 HDMI til sit 3D fjernsyn og 1 HDMI til sin receiver (der har HDMI 1.3), og så få 3D på sit fjernsyn og lyd på sin receiver ?
Håber jeg har forklaret mig godt nok
På forhånd tak for hjælpen
|
|
Bekby
Ny bruger Oprettet: 05-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil mene at det kan du godt du skal bare være sikker på at det køre 3D billed 100% for jeg har købt en der var 1,3 3d kompatibel men den virkede ikke. Så vis det virker gider du så ikke skrive tilbage for jeg skal nemmelig det sammen som dig bare med en Blu_ray 3D Afspilller.
Håber det lykkes for dig. MVH Brian Ellers kan du jo ringe til dem kan se der er et nummer
Redigeret af Bekby - 05-Januar-2012 kl. 13:38 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |