|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 18:53 |
Hejsa
Jeg har lige fået en dvd/cd fra da jeg var i usa, men privat optagelser fra turen.
Men filen er en FLV fil. Hvordan får jeg den konveteret til et alm wmv eller ligende.
Jeg har fundet en flv converter via google, men endten så laver den et mærke lige midt i billede eller så må filem max være på 500mb, hvilket slet ikke er nok
![]() Så vist i kender en god og gratis FLV converter (gerne et link) så høre jeg MEGET gerne fra jer. Da jeg rigtigt gerne vil se de hjemme optagelser af ferien.
Takker og god jul
![]() |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Prøv denne her : http://www.topdrawerdownloads.com/download/104928
Den kan konvetere det meste og virke gerne for mig til alt muligt
|
|
.....
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
eller hente VLC fra videolan.org - den kan så let som ingenting afspille filerne direkte.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |