|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() Sendt: 27-December-2010 kl. 19:36 |
har modtaget min ac ryan(Playon!HD Mini ACR-PV73200(P+) -, og har så opdateret den med nyeste FW.
men nu vil den slet ikke starte op, er der nogen der er stødt på dette problem.jeg kan slet ikke kom me ind i menu.
startskærmen med logo er fremme i 5sek, og så væk igen.
hvad filan gøre jeg
![]() |
|
|
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() |
det er denne FW det drejer sig om.Firmware_PV73200_v7.3.6.r3582_European
|
|
|
|
![]() |
|
Mathias-I ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hvor har du fundet den firmware? http://www.playonhd.com/dk/?upn=support <- Her ? Desværre er AC Ryan ret dårlige til at opdatere den side med den nyeste og du skal i stedet ind på på deres officielle forum for at finde den nyeste.
Hvis du havde tjekket hvilken version din POHD Mini blev leveret med, ville du nok opleve at den kom med en nyere version end hvad der står på support-siden. Så ind på forumet og find den nyeste - Der står også en guide til hvordan du starter maskinen op så den kan opdateres og hvilken version du skal opdatere først (Hvis man har alt for gammel firmware kan man ikke bare opdatere direkte til den nyeste, men skal finde en lidt ældre version frem). Redigeret af Mathias-I - 27-December-2010 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
![]() |
det er lidt noget ged det her, kan slet ikke komme ind i den.den står kun m ed logo fremme.
kigger løs inde på forummet men finder da ikke rigtig noget, tror skisme bare det er mig derer blind.
|
|
|
|
![]() |
|
Mathias-I ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Her er direkte link til oversigten med firmware releases til POHD mini: http://www.acryan.com/forums/viewforum.php?f=101
Redigeret af Mathias-I - 27-December-2010 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg er åbenbart blind
![]() jeg prøver mig frem med 4824.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
for filan, du er en guttermand, så virker det
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Godt at høre, at du fik det til at virke
![]() ![]() Redigeret af Mathias-I - 27-December-2010 kl. 23:21 |
|
![]() |
|
![]() |
kunne i evt hjælpe mig med en opsætning på afspilleren.
er koblet op på min onkyo tx-sr507 med hdmi.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |