|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chrlau5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() Sendt: 29-December-2010 kl. 21:52 |
Hej
Jeg er efter en lang pause væk fra DVBLogic TVSource igen igang med at teste deres nyester version 3.2.
Win 7 X64
Jeg har flere små problemer.
Et af de større er dog at lyden på mange HD kanaler f.eks MTV HD og EuroSport HD ikke kan justeres det er bare meget højt og konstant selvom jeg forsøger at ændre volume.
Går ud fra det er en indstilling eller måske noget codec for de her kanaler der driller?
Bruger Optisk ud til min forstærker fra et gigabyte bundkort.
Skulle der være en der kan trække mere end nu og næste EPG ud fra Canal digitals DVB-S stream så sig gerne til. Det skulle kunne lade sig gøre med EPG Collector som har lavet plugin til DVBLogic´s software og det virker.
|
|
![]() |
|
chrlau5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() |
Slet ingen der kan hjælpe?
Hvordan styre jeg codecs i Win 7 mediacenter?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
I W7MC, settings>DVD>Audio> Enable volume control... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Jeg har haft problemet når jeg så DVD. Grunden var at jeg brugte windows til at justere lyden på kanalerne men hvis jeg så en DVD gjorde indstillingen: "tillad programmer at overtage eksklusiv styring af enheden" eller sådan noget lignenede under afspilningsenheder, at hvis der var DD eller DTS lydspor blev dette bitstreamet til forstærkeren med fuld lydstyrke og lyden kunne kun justeres på forstærkern. Min løsning er at jeg har ændret min remote til at justere lydstyrken på forstærkeren altid og så 100% lydstyrke i windows. EDIT: når dette skete viste forstærkeren DD eller DTS i displayet.
Brian Redigeret af Bschmidt - 30-December-2010 kl. 16:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg enabled "Auto volume her og så kunne jeg igen styre volume på de kanaler der var problemer med: Tasks-> Settings -> TV - >Audio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |