|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 18-Januar-2011 kl. 13:24 |
Er ved at kigge mig om efter en skærm til ovennævnte som så kan tilsluttes via henholdsvis HDMI og DVI. Så er spørgsmålet kan nedenstående bruges til 3D spil fra PS3?
MVH
Tom
|
|
![]() |
|
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
har en acer T230H og det er noget skrammel,, PSUen brummer / piver. ALDRIG acer igen her fra. jeg ville vente til BenQ kommer med deres
EW2430, EW2430V LEDhttp://www.engadget.com/2011/01/17/benq-debuts-high-end-ew2430-ew2430v-led-monitors/![]() btw p.t er der ingen pc monitors du kan bruge sammen med ps3en (3D) da det kræver hdmi 1.4 og det er der kun på HDTV`s p.t Redigeret af T-e-X - 18-Januar-2011 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Det var træls. Så tror jeg at jeg udsætter købet lidt endnu. Hvordan vil det gå når jeg tilslutter PS3'eren til min nuværende 5:4 skærm efter at jeg har fået købt et HDMI til DVI kabel? Altså skift fra 16:9 tv'et til 5:4? Er det noget man skal ændre i indstillingerne i PS3? Skal jeg i forvejen mht lyd. |
|
![]() |
|
![]() |
btw p.t er der ingen pc monitors du kan bruge sammen med ps3en (3D) da det kræver hdmi 1.4 og det er der kun på HDTV`s p.t
[/QUOTE] Har lige været ved og læse lidt mere om 3D og så vidt jeg kan se er HDMI 1,4 ikke et krav for at vise 3D?
|
|
![]() |
|
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
Har lige været ved og læse lidt mere om 3D og så vidt jeg kan se er HDMI 1,4 ikke et krav for at vise 3D? [/QUOTE]det KRÆVER hdmi1.4 interface i dit TV ellers spiller det ikke med 3D via din PS3, som jeg skriver. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |