recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-C5900 Internet@TV problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung BD-C5900 Internet@TV problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-C5900 Internet@TV problemer
    Sendt: 26-Januar-2011 kl. 19:30
Hej,

Jeg kan pludseligt ikke få internet@TV til at fungere på min BD-C5900, og ville lige høre om der er andre der oplever lignende, og evt. ved hvordan jeg kan få det til at fungere igen.

Det jeg oplever er, at når jeg starter internet@TV, så downloader den et eller andet, og så bliver den stående med sort skærm og 'installing' stående i nederste venstre hjørne.
Der er ingen process indikator, bare et hjul der drejer rundt.
Det længste jeg dog har ladet den stå er 45 minutter, men jeg mener også at det burde være tid nok til at installere det den har downloadet, eftersom downloaden bare tager 10 sekunder.

Jeg har forsøgt at google problemet, og har kun fundet et sted hvor en skriver om samme problem, og her foreslås det at strømmen tages fra afspilleren et øjeblik, men det hjælper ikke for mig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu