|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() Sendt: 31-Januar-2011 kl. 21:55 |
|
Jeg har ikke prøvet at opdatere et sådant grafikkort før og jeg har læst at mange har haft store problemer med det første gang de skulle gøre DET !!! Så hjælp ønskes
![]() Jeg har fundet ud af at den gamle driver skal afinstalleres før en ny kan installeres ! Jeg har fundet denne opdatering : support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonmob_win7-64.aspx#1 Men der er 3 downloads ?? skal alle 3 installeres ?? Grafikkortet er et ATI Mobility Radeon HD 5870 Redigeret af cccd - 01-Februar-2011 kl. 14:39 |
||
|
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
|
Er der virkelig ikke nogen der har opdateret deres ATI Mobility driver før ??
|
||
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Hvad er det for en bærbar?
Har producenten (af den bærbare) lagt en ny driver ud? Eller er det den nyeste fra ATi du vil prøve? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej ZULU
Jeg har fundet ud af det !! ![]() Det der forvirret mig var at det første download jeg var inde på og som jeg henviser til kun indholdte 1mb. Men når man downloader det får man faktisk 91,2mb ned og kan installere !! Men man skal husk at afinstallere alt ati inden man installere ny ATI-DRIVER !!! Når man mener at man har fjernet alt kan man lige tjekke med dette smarte program og fjerne rester der evt skulle være tilbage : http://phyxion.net/Driver-Sweeper/Driver-Sweeper/Driver-Sweeper-285 Sådan så blev jeg klogere, håber at andre kan lære af dette også !!! ![]() PS--har altid haft Nvidia og det var noget nemmere, den installere & fjerner gammel driver ! ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Det var godt.
Det plejer jeg nu også bare at gøre. Det har ikke givet mig problemer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |