|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MMJ741 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2004 Status: Offline Point: 82 |
![]() Sendt: 19-Maj-2004 kl. 23:09 |
Beklager denne tråd. Jeg ved det har været postet før, men jeg har ledt og ledt her i dette forum uden at kunne finde frem til det jeg søger. Jeg søger en tabel som jeg en gang fandt her på siden et sted, hvor man kan se forskelle og ligheder mellem div. Panasonic-modeller lige fra DMRE 50 til 500-modellen som slet ikke er udkommet endnu mig bekendt. Håber I kan bære over med mig
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej MMJ Her er det /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak skal du have Lars! Desværre er DMRE 100 ikke med i tabellen, men man kan jo ikke få det hele. Hvis man sammenligner E95H med DMRE 100 - kan jeg så kort få dig til at opridse forskellene? Jeg kan umiddelbart kun få øje på at der skulle være en forskel på harddiskstørrelsen. På forhånd tak :-) |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej MMJ E95 or E100 er ret ens i specifikationer. Som du selv nævner, så får E95 en større (160GB) harddisk, og er samtidig en generation nyere i softwaren. Hvor E100 stadig er meget baseret på tekstlinier (en oversigt over indspilninger i E100 er en liste af titler). Så har årets nye modeller fra Panasonic en mere moderne software med små billeder (picons) og en meget lækker betjening der er optimeret til færrest tastetryk. Sådan viser E100 optagelserne: Og sådan vil E95 vise samme: Hvor det videoclip som cursoren (den gule ramme) står på er levende, altså afspiller med billede+lyd. På den måde er det meget nemmere at genfinde et klip - i forhold til kun at have optagetidspunkt+kanal som på E100. Yderligere screenshots af den nye software kan ses her: Screenshots af Panasonic DMR-E55 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Det må jueg medgive dig, det ser ret genialt ud! Så hvis der ikke er noget som 95'eren mangler i forhold til 100-modellen, så bør man næsten vente på den - kan kan man også nå at få opsparet lidt flere penge Kendes den forventede rel-date for 95'eren? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
DMR-E95 kan fås hos Godpris i Juni til 10.999, det er rigtigt at det er en virkelig fed maskine, men E500 er federe (kæmpe harddisk og ethernet) - men kræver måske også en federe tegnebog... Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |