|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 14-Februar-2011 kl. 11:32 |
|
Har lige set den første i trilogien. Og billedet er bare flot og i 16:9.
Men lydsporet er altså ret tamt. Som om LFE sporet mangler
![]() Nogen der har filmene og har en kommentar til det?
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Har ikke filmene, men det er en film fra 1985 som oprindelig formentlig var i stereo, så det er begrænset hvad de kan/skal gøre for at lave kunstig lyd som ikke var der originalt.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hvad! Havde de ikke surround i biograferne i 85?
![]() Jeg har da set betydeligt ældre film i biffen med Tod-A-O lyd. Men det er måske heller ikke surround?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Er det BD eller DVD? Jeg har selv DVD-udgaverne, og ja, lyden er usandsynlig tam. Der var stor debat den gang de udkom, netop at lyden på dem er tam. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Det er i øvrigt også bas der mangler på DVD'erne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var nu også for at finde ud af om filmene generelt er sådan i lyden, og det ikke bare er mit eksemplar der er underligt. For så skulle jeg jo ha' dem byttet
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg mener bestemt det gør sig gældende på alle tre film.
Jeg troede bare at de ville have rettet op på det på BD udgaven, men det lyder ikke umiddelbart sådan. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |