recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV Live Hub Vs Boxee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV Live Hub Vs Boxee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV Live Hub Vs Boxee
    Sendt: 16-Februar-2011 kl. 11:24
Hej,

Jeg står lige og vakler imellem vilke af de 2 der skal købes til alteret derhjemme. Jeg kan forstille mig at jeg primært vil bruge dem til at afspille mine rippede dvd'er og cd'er. På et tidspunkt vil jeg helt sikkert skifte til Blu-ray og vil gerne kunne gøre det samme her.

Jeg har læst en del af trådene her og på nettet men er stadigt lidt i tvivl om de helt store forskelle. Er der nogen der har kendskab til begge produkter eller fordele og ulemper på det ene, ville jeg værdsætte det.
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 09:13
Jeg lytter med her ... Vil også rigtig gerne have et godt råd ...

Jeg er I dag bruger af PS3 media server, men er træt af hakken så snart kvaliteten nærmer sig HD ... Jeg har kig på WD HD live til 650,- eller Boxee Box til 2000,- ... Jeg kan forstå et Boxee er "kongen", men spørgsmålet er om WD HD Live ikke er nok til mit behov ... Som er afspilning af film fra Harddisk (Ekstern/Nas) .. Har ikke brug for at kunne streame fre nettet og lign (ihvertfald ikke pt) ...
Nogle der har gode erfaringer med WD HD Live eller måske begge bokse, som kan fortælle mig om jeg vil blive glad for den "lille" ??

Ser frem til at høre fra Jer

Per
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 20:30
Ok ... Slet ingen der kan hjælpe ....

Men så tror jeg valget falder på en WD pga prisen ... Men inden jeg trykker bestil er der nogle der har erfaringer med en Buffalo drivestation datavault 2TB usb 2.0 og kan fortælle mig om den vil kunne fungere sammen med WD'en ??

Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 00:27
WDTV Live'en er fin nok til at afspille de formater de siger den kan. Internet delen er som sagt ret primitivt, men de understøtter MediaFly.com så gennem dem kan man få adgang til en masse podcasts hvis det er det man vil.

Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 08:48
Jeg stod i tilsvarende 'dilemma' for et par måneder siden. Jeg endte med at vælge Boxee Box, og den har på alle måder lever op til mine krav. Jeg kan ikke sammenligne med WDTV, men blot påpege, at man ikke går 'galt i byen', hvis man køber BB. At der løbende kommer software-opdateringer er et forhold, som har influeret på mit valg...
Til top
Kermode Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 18:07
Nu har boxee'en ikke været på markedet så længe som WD'erne - men det ser ud til der kommer flere updates til Boxee Boxen, hvorimod WD er SINDSYGT LANGSOMME med at fixe bugs, og stort set ikke kommer med nye features når en boks først er udkommet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu