|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steenvj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 01-Februar-2006 kl. 10:49 |
Jeg sad og legede lidt rundt med MCE'n, og kom til min store fortrydelse til at vælge "optimize how MCE looks on your TV" og nu får jeg sort skærm når mediecentret går i fuldskærm, alt er ok ellers, windows desktoppen virker fint i fuldskærm, media player virker fint i fuld skærm. Bare ikke lige mediecentret?
Er der nogen mulighed for at "resette" skærm indstillingerne til "default"? |
|
![]() |
|
Steenvj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Problemet blev jo så løst ved opdatering af gfx driveren |
|
![]() |
|
brewer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg har præcis samme problem - men mit problem blev desværre ikke løst da jeg opdaterede min driver :-( Er der nogen der har fundet en måde at få MCE'ens indstillingerne tilbage til udgangspunktet?
|
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
På www.thegreenbutton.com er der en "Wizard
Reset Utility", men lige pt. er deres downloadside nede. Denne utility
er godt nok til MCE2004, men virker fint til 2005-versionen.
|
|
![]() |
|
brewer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg har fået løst løst mit problem Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Sfinksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Er der nogen som ligger inde med den nævnte "Wizard
Reset Utility", som tidligere var at finde på www.thegreenbutton.com? Den er ikke at finde på siden længere, og jeg har præcis det ovenfor beskrevne problem.
|
|
![]() |
|
Sfinksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Fandt et lignende program her som hedder "Media Center Configuration Reset". Lader til at det klarede jobbet, jeg skal bare holde mig langt fra indstillingerne i "optimize how MCE looks on your TV"!
Eneste ulempe er selvfølgelig at de fleste indstillinger skal opsættes helt forfra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |