|
Bluetooth reciever / QED uPlay |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
tfj99 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2011 Sted: 4300 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2011 kl. 23:02 |
Hej,
Jeg har forsøgt mig med en Sony HWSBTA2W BT reciever til at streame audio fra min Android mobil til mit HIFI. Findes der noget andet der virker?? HWSBTA2W holder desværre ikke. Det er udfald når man bevæger sig mere end 5 meter fra recieveren. Desuden er den følsom over for bevægelse i rummet. Jeg har prøvet med 3 forskellige mobil telefoner...alle med samme resultat, så jeg hælder mest til at det er Jeg har set at HIFI Klubben sælger en "QED uPlay – Bluetooth reciever". Har nogen erfaringer med denne? /Thomas
|
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en QED uplay. Den virker upåklageligt.
Pt. bruger jeg den ikke da jeg lige har købt et AppleTV 2 og bruger airplay. Så hvis du er interesseret i en kan du købe den af mig :-)
|
|
![]() |
|
htpcbio ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 47 |
Hej Jakobovic,
jeg kunne godt være interesseret i den QED uplay. Hvor i landet er den, og hvad skal den koste? /Poul (fra Århus)
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Hej.
Jeg har også en QED uplay fra hifi klubben, men jeg er nu ikke så glad for min , om det er QED uplay den er gal med eller min htc desire Hd ved jeg så ikke, den virker fint hvis man lægger mobilen ok tæt på QED uplay og ikke gå rundt med den, eller for den sag skyld sidder og roder med mobilen samtidig med man hører musik.
( måske er QED uplay super og min mobil defekt, tør ikke sige det)
Mvh Skyeagle
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
Er uplay solgt?
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
Nope!
Interesseret? |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 205 |
bestemt... men alt afhænger af prisen. Hvad er den til salg for? og hvor er du fra?
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Carsel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2011 Sted: Klejtrup Status: Offline Point: 2 |
Har ligeledes problemer mellem QED og HTC desire når jeg bevæger mig mere end 5 meter væk.
|
|
![]() |
|
Jewell ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
Britiske QED har været kendt i Hi-Fi industri, den seneste lancering af QED første trådløs transmission programmet uPLAY Bluetooth musik receiver, stærkt forbedret i det forløbnetrådløs transmission tab af lydkvalitet, med iPhone og andre næste-generations digitalt udstyr, at gengive niveauet af Hi-Fi høj kvalitet.
![]() |
|
![]() |
|
I Kbh og 400,-
Den er stort set ikke brugt og ligger i sin æske. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Jeg har en Nokiaversion liggende som kan afhentes i Odense for en hundredelas.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Nokia AD-42W
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |