|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
![]() Sendt: 24-Februar-2011 kl. 10:18 |
||
Hej
Jeg er ved at kigge på TV til mine forældre
Jeg fand dette ved elgiganten
samsung 42" Plasme TV PS42C435
I følge elgiganten er der ikke nogen DVB-C tuner i tv
Men hvis man køber det samme tv ved wupti så er der både DVB-t og DVB-C.
Men så er det 1000 kr dyrere...
Håber nogle kan giv mig et godt svar
|
|||
![]() |
|||
flemsehj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
||
Heldigvis har Samsung også en webside
![]() Her står:
Altså: Dette tv har DVB-C. Man kunne få den tanke, at der er tale om to forskellige modeller, men Samsung har kun een model med dette nummer på deres side. Mon ikke der blot er tale om ufuldstændig information fra El-gigantens side. |
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Ifølge wupti har den dvb-c -http:///www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/Plasma/40-45-Tommer/Samsung/
Redigeret af cccd - 24-Februar-2011 kl. 10:43 |
|||
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
||
Nej ingen DVB-C
Gammel model som ikke er pengene værd. De skriver selv : Den indbyggede DVB-T tuner gør at du kan modtage det digitale sendesignal. Godkendt af Canal Digital. |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Måske er der tale om parallelimport af en udenlandsk model. Samsung laver fx også TV til andre markeder, hvor der kan være forskel på tuner-delen. D
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Kan se at den samsung jeg linker til ikke hedder xxe til sidst--beklager !!
Mener at have set at den er fra 2006 !! |
|||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Sender Canal Digital signal ud over DVB-T Er det ikke kun Boxer der gør det. Henrik
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Canal Digital i DK har udover Sattelit også enkelte steder hvor de har Kabelanlæg, og i dem bruges der DVB-C.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så er der ikke meget at bruge denne godkendelse til her i dk.
Tak for svarene
|
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
||
Jo, kun Boxer, samt de gratis kanaler fra DR og TV2.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men hvis den ikke er boxer godkent er ca slottet ikke til noget i dk |
|||
![]() |
|||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||
At man her fordelte signalerne i Kabel, som netop DVB-T men eehh
Redigeret af moho - 24-Februar-2011 kl. 15:49 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |