Hej
Overvejer en MED400X eller 200X (har ikke netværk) og vil meget gerne høre om andres erfaringer med denne medieafspiller. Jeg har ikke set meget om mærket i dette forum, men der er da mindst 1 400X-ejer ifølge et indlæg for nylig. Måske er der basis for at oprette en ERFA-tråd for Mede8er?
Jeg er interesseret i alt, både godt og mindre godt, og har nogle spørgsmål:
1. Er der observeret manglende synkronisering mellem billede og lyd? I så fald: optræder det i bestemte filformater, efter pause, spoling eller i andre entydige sammenhænge?
2. Fungerer composite så godt som man kan forvente? Skal her hos mig tilsluttes et billedrørs-tv via scart-adapter. HDMI er udelukket.
3. Hvis man ser en video ad flere gange, holder apparatet så styr på, hvor man var kommet til? Det ser ikke umiddelbart ud til, at WATCHED eller GOTO har noget med det at gøre?
4. Hvilke muligheder er der for langsom afspilning? Manualen omtaler kun SLOW og PAUSE/STEP, ikke om hastigheden kan reguleres.
5. Er fjernbetjening i god mekanisk og teknisk kvalitet, ikke for retningsbestemt?
6. Er der nogen filmater, der burde, men ikke kan afspilles?
7. Undertekst kan justeres i størrelse, farve og placering. Fungerer det tilfredsstillende?
8. Hvor køber I den? I Danmark har jeg kun fundet den hos CDON.dk.
På forhånd tak for alle bidrag.
Venlig hilsen
TL