recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Løst Med8er software på ac ryan mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Løst Med8er software på ac ryan mini

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Løst Med8er software på ac ryan mini
    Sendt: 03-Marts-2011 kl. 18:08

Har fundet ud af det med mede8er på ac ryan, men under videowall er det ikke alle covers der vises. Alle covers hedder folder.jpg, nogen der ved hvorfor ikke alle cover vises. Billedstr må ikke være over 75 kb.

Alt virker og ser super ud

Redigeret af aerik - 08-Juli-2011 kl. 12:26
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 18:10
mpcclub.com?
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 18:20
et godt bud. men ser ikke ud til det var der :)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 18:22
Kig i AC Ryans forum under 'Other Developments'.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 18:28
det er denne tråd du mener http://www.mpcclub.com/forum/forumdisplay.php?f=92 ikk?
der synes jeg ikke lige jeg kan finde det.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 20:39
Der var en inde på acryan forumet, der nævnte at der var lavet en costum firmware baseret på mede8er. Hans link blev desværre slettet, da det ikke var noget acryan folkene brød sig om. Det skulle vidst ligge på et rusisk forum eller sådan noget.

Redigeret af -claus- - 03-Marts-2011 kl. 20:40
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 20:51
Det er vidst rigtig at det er den fra medi8er.
Det må jeg lige søge lidt efter når jeg kommer til en pc igen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 21:33
æv bæv kan ikke finde et download til det :(
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

det er denne tråd du mener http://www.mpcclub.com/forum/forumdisplay.php?f=92 ikk?
der synes jeg ikke lige jeg kan finde det.

Nej. Kig i AC Ryans forum under 'Other Developments'.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Der var en inde på acryan forumet, der nævnte at der var lavet en costum firmware baseret på mede8er. Hans link blev desværre slettet, da det ikke var noget acryan folkene brød sig om. Det skulle vidst ligge på et rusisk forum eller sådan noget.

Så vidt jeg husker var den fw ikke til en mini, men til en "fuld".
/Peter
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Så vidt jeg husker var den fw ikke til en mini, men til en "fuld".

Hmm tis Tongue
Må bare beholde den gui der er på den. Gider ikke prøve med 2'eren når folk siger den er så ringe til den.
Synes bare den originale gui er så GRIMLOL
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2011 kl. 20:03
Ellers overvej en mede8er MED400X Mini. Samme hardware som AC Ryan Mini, men med en GUI som er lysår foran AC Ryan's.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu