|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 05-Marts-2011 kl. 08:21 |
Hej,
Jeg skal have en trådløs router, men hvilken skal jeg vælge?
På sigt skal jeg have en NAS som selvfølgelig skal kunne kobles til (kablet), så den skal helst være lidt fremtidssikret i den forbindelse. Jeg bor i et 130 kvm. et-plans hus.
Den skal bruges til Yousee-boksen (trådløst lige nu), en bærbar (trådløst) og en stationær (kablet).
På forhånd tak.
Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg har lige købt Trendnet TEW-691GR:
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=351126 Den er der rimelig meget gods i skulle jeg hilse og sige :) Redigeret af turbonegro - 05-Marts-2011 kl. 08:27 |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Jeg ville gerne kunne køde den i dag i en butik, kan ikke vente på det kommer med posten. Så jeg skal finde en i Næstved.
Hvad skal den kunne til det jeg skal bruge den til? Forstår i hvad jeg mener?
Skal jeg holde mig fra Netgear og lign.?
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
Jeg har for kort tid siden købt en Netgear WNDR3700, som fungerer rigtigt godt. Den vil jeg gerne være bekendt at anbefale
![]() |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
+1 til den
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3377444 Kan hentes i computercity hvis du har sådan en i nærheden. Redigeret af turbonegro - 05-Marts-2011 kl. 09:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej,
Så er Netgear WNDR3700 købt og sat op, og det hele spiller, det var meget nemt selv for mig.
I skal have stor tak for hjælpen.
Mvh. Lasse
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |