|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 05-Marts-2011 kl. 21:09 |
Hej alle, jeg har en imac som jeg gerne vil tilslutte til mit tv men hvordan gør jeg det?Jeg har fundet et stik i elgiganten men det overfører kun billedet og ikke lyden..What to do??
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
google is your friend. nedenstående virker muligvis for dig, men det kommer helt an på hvilket tv og imac du har....
http://bindapple.com/how-to-connect-imac-to-a-tv/ |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Jeg bruger sådan én her: http://www.eplehuset.dk/produkt/1585_kanex-mini-displayport-adapter-til-hdmi-med-usb-lyd.aspx
USB-stikket sørger for lyddelen. Under 'Lydindstillinger' > 'Lyd ud' er der nu mulighed for at vælge 'USB-device' i stedet for 'Hovedtelefonudgang'.
Redigeret af Non-Desperado - 06-Marts-2011 kl. 08:39 |
|
![]() |
|
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Nu er det en lidt ældre tråd, men kunne være andre kunne bruge lidt råd.
Jeg bruger selv denne: Den understøtter lyd gennem Hdmi kablet og har understøttelse for HD lydformater, der er dog ingen software til Mac der kan sende det ud endnu.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
nej - desværre - imac'erne er lige en tand gamle i det så der er ikke lyd ud gennem DP-porten. det kommer først i næste revision når den også får thunderbolt.
|
|
![]() |
|
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Imac har siden 2010 late haft mulighed for lyd gennem MDP, der skal bare bruges den rigtige adapter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |