Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
peteraj
Junior bruger
Oprettet: 06-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
|
Emne: Flere Apple TV 2 problemer Sendt: 14-Marts-2011 kl. 22:31 |
Hej igen,
Ja, jeg har stadig ikke fået knækket min æblekasse, men er da kommet et lille skridt videre... jeg er nu blevet ret ferm til at sætte æsken i DFU mode, på 2-3 forskellige måder! De fleste gange går jailbreakningen også fint nok, men når den er færdig, starter den blanke sorte kasse ikke op. Den blinker blot søvningt til mig, og kræver en genstart for at vise billed. Efter genstart ligner den sig selv, ikke skyggen af nogen GP menu :-( og jeg har prøvet at vente 5-10 minutter efter at den meldte complete, før jeg hev USB kablet.
Er der nogen der har gode forslag, ideer, konspirationsteorier, trøstende ord, eller bare noget?
På forhånd tak for hjælpen
/Peter
Redigeret af peteraj - 14-Marts-2011 kl. 22:32
|
Dreambox 7025 & DM800
MythTV(Linux Mint)
Denver DMB-105 HD
Boxee på netbook
Apple TV 2
|
 |
Skalle06
Guld medlem
Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
|
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 07:24 |
Bruger du stadig Windows til jailbreak? Hvilken OS version kører din ATV2 - det er vel ikke den sidste nye?
Hvis du kommer forbi Østsjælland (Brøndby) skal jeg gerne prøve på min Mac.
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
 |
peteraj
Junior bruger
Oprettet: 06-August-2005
Point: 23
|
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 08:31 |
Ja, jeg bruger stadig Windows(kunne ikke finde nogen Linux version :-( ) har prøvet både Win 7 og XP, samme resultat... og jo, jeg tror faktisk at det er den helt nye version; 4.2.1(IOS 4.3), den er lige hentet hjem fra Amerika. Kan det være problemet?
og tak for tilbudet :-)
|
Dreambox 7025 & DM800
MythTV(Linux Mint)
Denver DMB-105 HD
Boxee på netbook
Apple TV 2
|
 |
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2423
|
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 09:39 |
Jeg kæmpede en kamp med greenpoison og min ATV2, jeg kunne bare ikke få det til at virke. Det kan tænkes at jeg bare var en klovn til timingen eller noget, men 2 dage med masser af forsøg og forskellige taktikker gjorde ikke udfaldet. Til sidst besøgte jeg Skalle og han knækkede min ATV2 i første forsøg med sin mac og seasonpass. Undervejs i min greenpoison kamp fandt jeg nogle debatindlæg der fortalte at deres kabel var problemet og efter kabelskift virkede det fint. Skalle knækkede min ATV2 med mit kabel, så det var ikke mit kabel der var grunden til at jeg ikke selv kunne få det til at virke.
Når jeg kigger under About på min ATV2 siger den: Software version 4.1.1 Software build 1553 OS Build version 4.2.1 (8C154) ..hvis det er nogen hjælp..
Efter knækket lignede interfacet sig selv, der var ingen forskel at se da jeg satte ATV2'en til mit tv. Til gengæld kunne jeg gå i en SSH terminal på min computer og uploade xbmc til ATV2'en og så dukkede der et nyt menupunkt op med xbmc. Det er muligt at man med greenpoison kan se forskel på en knækket og uknækket ATV2, det kan man ikke umiddelbart på en der er knækket med seasonpass.
|
 |
Skalle06
Guld medlem
Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
|
Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:29 |
peteraj skrev:
Ja, jeg bruger stadig Windows(kunne ikke finde nogen Linux version :-( ) har prøvet både Win 7 og XP, samme resultat... og jo, jeg tror faktisk at det er den helt nye version; 4.2.1(IOS 4.3), den er lige hentet hjem fra Amerika. Kan det være problemet?
og tak for tilbudet :-)
|
Hvis du har iOS 4.3 på din ATV2, så er der vist kun tethered jailbreaks ude endnu, og de kører vist ikke helt smertefrit endnu. Så det må være dit problem.
Du må nok vente til der kommer en ordentlig jailbreak til iOS 4.3 og helst en untethered.
Redigeret af Skalle06 - 15-Marts-2011 kl. 11:30
|
Go outside, the graphics are amazing!
|
 |