recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stort fjernsyn til brug i mødelokale - hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStort fjernsyn til brug i mødelokale - hvilket?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henriette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-November-2009
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Stort fjernsyn til brug i mødelokale - hvilket?
    Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:11
Hej.
På mit arbejde har vi et mindre mødelokale, hvor vi overvejer at sætte en stor fladskærm op på væggen i stedet for lærred og projektor. Til fjernsynet skal der tilsluttes en PC (pt. m. Windows XP hvis det gør nogen forskel). Brugen vil hovedsagligt være til at fremvise Word dokumenter, præsentationer mm. til en mindre gruppe af personer (min. 2 max. 8).

Er der nogen herinde, der har lyst til at give et bud på et godt apparat til ovenstående formål? Budget er formentlig kr. 5000-10.000.

På forhånd tak

Henriette
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:21

Hvis det bare er til det brug, så skulle enhver i størrelsen 40-50" kunne bruges, sidder man spredt i lokalet er Plasma bedst. Har PCen HDMI er det  ligegyldigt med VGA. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Henriette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-November-2009
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:24

Tak for svaret. Personerne sidder relativt samlet om et ovalt bord, og jeg forestiller mig at fjernsynet skal hænge på den ene endevæg.

Jeg vil dog stadig gerne høre, hvis nogle har gode erferinger m. et konkret fjernsyn, eller kender til et med (ekstra) gode anmeldelser.

/Henriette
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 11:31

Nu skriver du at det hovedsagligt er til visning af grafik, men f.eks Panasonic får jo gode anmeldelser.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 12:57

til word dokumenter og meget skift der vil jeg ikke anbetale en plasma skærm. Hvis det var meget video, vil en plasma være bedre

en lcd skærm er lavet til at vise tekst

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2011 kl. 13:38
....samt en LCD-skærm er der meget mere blus på, således at det bliver lettere at se skærmen hvis lokalet iøvrigt er et lyst lokale.
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu