|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 17-Marts-2011 kl. 16:14 |
Jeg købte sidste år et Sony 40" LCD TV KDL-40EX500
Nu vil jeg så gerne have det op og hænge og det skal bare være et ganske alm. ophæng. Jeg har kigget på det her, men ved sgu ikke helt om det passer. Nogen der kan fortælle mig om det passer? http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=432673 Redigeret af MortenSJ - 17-Marts-2011 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Det gør det, der er rigelig mulighed for justering. Personligt bruger jeg kun Vogels, lidt dyrere men også generelt bare noget ordentligt kram.
Bruger fx dette på mit Sony KDL40WE5: |
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Okay .. Tja, er sikker på det nok skal holde når der kommer op. Jeg tager det billige så :)
Tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Du kan også tage i Harald-Nyborg og købe et af deres beslag. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |