|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 26-Marts-2011 kl. 16:02 |
Kan man bruge PicasaWeb som backup af sine billeder nu hvor man kan uploade med org. størrelse - så er det jo bare en sikkerhedskopi man bare har liggende i cyberspace?! Så kan man jo bare købe mere HDD plads hvis det det som skal til? Man kan bare ikke få den til at sync sin billedmappe vel, hvis man f.eks laver en ændring på computeren? Det smart.... Redigeret af Stay_Bamboocha - 26-Marts-2011 kl. 16:14 |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Lidt svært at tyde om det er spørgsmål eller konstateringer du kommer med når du skriver så rodet...
|
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
Jo, og man kan sikkert også benytte gmail til billedbackup, men det er bare ikke det der er meningen, og ikke nødvendigvis lettest.
Jeg ville ikke slå søm i med en skruenøgle. /b |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Jeg har i flere år brugt Picasaweb som backup af mine billeder og det virker fint. Fra Picasa kan du også vælge at synkronisere en hel mappe og så bliver alle nye billeder og ændringer på eksisterende automatisk uploaded.
Der sker dog bare pr. mappe, dvs. Hvis du som jeg har mange mapper i din billedfolder, så skal de alle markeres til synkronisering. Det tager ikke mange sekunder at gøre det, så jeg anser det ikke for noget problem. |
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
Fra Google Picasas "Terms of service":
http://picasa.google.com/intl/en-GB/web/tos.html 9. TERMINATION You may discontinue your use of Picasa Web Albums at any time. You agree that Google may at any time and for any reason, including a period of account inactivity, terminate your access to Picasa Web Albums, terminate the Terms of Service, or suspend or terminate your account. In the event of termination, your account will be disabled and you may not be granted access to Picasa Web Albums, your account or any files or other content contained in your account.Efter min opfattelse vil det være useriøst at tale om "backup" på sådanne betingelser. /B |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Jeg vil anbefale Dropbox, for der kan du også backe andre ting op.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |