|
Fragt af plasma TV (liggende el. stående) |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
je79ayps
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2011 kl. 08:05 |
Hej!
Jeg har købt Panasonic TX-P50G20E, som jeg selv skal afhente. Men er det noget med at plasma ikke må ligge ned, men helst skal være stående? Jeg har nemlig kun plads i bilen hvis jeg ligger det ned. Jimmy
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
KUN STÅENDE!!!!!!
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers? Klaus (der fragtede sit 42" 30 km hjem - liggende) |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers er der risiko for at skærmen kan revne.
Men kender selv til flere der har transporteret dem liggende. |
|
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hentede mit Samsung 50C7705 stående. I en Kia Picanto. Så det kan lade sig gøre. Det skal bare ud af kassen først.
Der skal ikke mange rystelser til før skærmen revner ved liggende transport. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo der skal. Kom nu, hvor mange kender i der har ødelagt en skærm ved at transporetere den liggende? Klaus |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender ingen, Men læser skræk historierne her på nettet
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, skrækhistorier. Urban legends Klaus |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
DU kan ROLIGT transportere det liggende - med panelet OPAD!
Jeg har været med til at sende 1.000+ plasmaskærme hjem, liggende. Der er aldrig én som er revnet ved det. M.v.h.
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har personligt prøvet at transportere et 42" plasma liggende og da det blev hængt op var der sorte streger lodret op i billedet. Panelet var brækket fra elektronikken. Så vurder selv risikoen.
|
|
pianomartin
Super bruger Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
har købt ét plasma-tv i mit liv. og det var stående. Andre praktiske erfaringer har jeg ikke.
I forhold til "fysikkens love" giver de fuld mening at skulle transportere den slags stående. Mon ikke også der er en grund til at glarmestre kører rundt i specielle biler, hvor de kan have dem stående.
Så måske er risikoen for skader ved liggende transport lille, men man er på den sikre side, hvis det er stående.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og du transporterede det med panelet nedad? M.v.h.
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |