|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 09-Februar-2006 kl. 11:07 |
1. Er der en måde så man kan få tekster på sine Divx Film i MCE ? |
|
![]() |
|
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
1. Tekster ved DivX film i MCE er på samme måde som når DivX film afspilles i Media Player. Altså ved brug af VobSub og så kalde srt/sub filen det samme som filen, undtagen extension. 2: Man kan godt brænde sine optagelser ud og se på en anden MCE PC. De kan dog ikke læses af en alm. dvd afspiller. Der skal man DVRMSToolBox, konvertere dem til MPEG og så videre til DVD. 3: Nej det er der ikke. |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
2. Forkert - hvis du har SonicEncoders, og brænder TV ned på DVD'ere som Video, så har dem jeg har lavet ihvertfald fint villet afspille på almindelige DVD afspillere - Media Center laver sågar en menu til det. 3. Delvist forkert - TV udbyderen kan sende ud at der skal være DRM på, og så kommer der det, men det bruges ikke i Danmark, og så vidt jeg er det kun på HDTV udsendelser de kan/gør det. Mvh Brian |
|
![]() |
|
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Tak for informationen.
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg er ikke helt med, hvis jeg nu har teksterne hvad gør jeg så med dem ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej, Først henter og installerer du Vobsub: http://www.snabbstart.com/_code/download.aspx?fileId=11 I biblioteket med filmen "divXFilm.avi" skal du så lægge din undertekstfil som skal hedde det samme bortset fra extension: "divXFilm.srt" Denne extension kan være srt,sub,txt og nogle flere vist. De mest normale er dog srt og sub. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik adrig at vide hvordan jeg redigerede i en optagelse inde jeg brænder dem. Jeg har hentet sonicencoder.msi skal jeg bare installere den på maskinen ? Kan alle programmer åbne filerne så ?? |
|
![]() |
|
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Du kan installere: dvr-edit, det kan redigere i en optagelse inden du brænder dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |