Jeg har et billedrørs/analogt fjernsyn hvor der er tilsluttet en analog video. Jeg modtager fjernsyn gennem BoxerTV.
Nogen gange ryger signalet og i starten troede jeg det var antennen. Det kunne jeg ikke forstå for jeg bor på 5. sal på en bakke et sted hvor huset er det højeste i et stort område.
Så fandt jeg ud af, at hvis jeg rykkede på scartstikket på bagsiden af fjernsynet, så kom signalet igen. Nogen gange skal jeg virkelig stå i lang tid og "prikke" til stikket før der er hul igennem. Jeg har selvfølgelig skiftet scart stikket men resultatet er det samme.
Så tænkte jeg, at det er hun-scart-stikket på selve fjernsynet der har en løs forbindelse, men det mærkelige er, at når BoxerTV signalet falder ud så kan jeg stadig se krystal klar video og så kan det jo ikke være hun-scart-stikket på fjernsynet det er galt med?
Ja endnu mere mærkværdig er det, at for det meste hjælper det at se et sekunds video og så er Boxer signalet tilbage. Nogen gange skal jeg slukke BoxerTV boksen før det hjælper?
Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?