|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 07-April-2011 kl. 10:11 |
Hey!
Jeg har min originale kopi af Airfoil som jeg købte for 25 USD. Det har virket smertefrit indtil videre både med VLC Player og Firefox 3.6. Men i dag opdaterede jeg så til Firefox 4.0 og nu vil den ikke stream til min AirPort Express længere. Nogle der har oplevet det? Airfoil virker fint nok med VLC player, som også er opdateret til nyeste version... |
|
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
http://rogueamoeba.com/utm/2011/04/04/audio-hijack-pro-and-firefox-4-also-chrome/
kan det have noget med det at gøre? Edit: Link-fix Redigeret af ladiesman217 - 07-April-2011 kl. 12:38 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen med Airfoil?
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |