recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Struktur i optagelser eller menupunkter i MP+XBMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStruktur i optagelser eller menupunkter i MP+XBMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Direkte link til dette indlæg Emne: Struktur i optagelser eller menupunkter i MP+XBMC
    Sendt: 08-April-2011 kl. 22:30
Hej
Jeg har en udfordring med at strukturere mine optagelser. Jeg bruget pt. Mediaportal og 4TR til at optage med. Derudover eksperimenter jeg lidt med XBMC, da jeg synes det har lidt "ekstra" - bl.a. software til min android telefon.
For nogle uger siden var der en anden som spurgte til noget lignende, men jeg kan ikke finde tråden.

Hvordan opbevarer i jeres optagelser?
Jeg har selvfølge i MP en Musik, Video, Billeder, Film og TV folder.
  1. Kan jeg oprette ekstra foldere i MPs menu?
  2. Ditto med XBMC (har set det et sted)
  3. Hvordan får jeg 4TR til at gemme i andre foldere end "Optaget TV" - afhængig om jeg optager børnetv, film eller "TV"
  4. Derudover - nogen der har tricks til opsætning af fjernbetjening til MP og XBMC (MCE remote+Harmony) 
Jeg ville gerne havde følgende struktur:
  1. Film
  2. TV serier
  3. TV
  4. Børnefilm og TV
  5. Samt de andre menupunkter til Musi, Billeder og Diverse (herunder adgang til dr.dk)
Det er specielt den sidste jeg gerne vil have "trukket" frem. Det meste af det jeg optager er til min 3 årige datter - en masse tegneserier mm.

mvh
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu