recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv m.m. på Mac mini ? Hvad gør jeg ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTv m.m. på Mac mini ? Hvad gør jeg ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Emne: Tv m.m. på Mac mini ? Hvad gør jeg ?
    Sendt: 11-April-2011 kl. 21:28
Hej Alle

Ved ikke om det er sat i rigtige forum, men ellers må I gerne Rykke det :) På forhånd tak !!

Jeg har lidt spørgsmål, men indtil videre er mit spørgsmål

1 . Jeg har en mac mini - Et tv og En zaptor . Mit spørgsmål er nu :

Jeg vil gerne have så jeg kan se alt tv ( Altså de tvpakker jeg nu har) igennem min mac mini - self også HD kanaler. Hvad gør jeg ? Dertil vil jeg gerne kunne optage ned på mac mini`s hdd !!

Skal jeg bruge noget af dette ? http://shop.humac.dk/pl/Mac_Tilbeh%C3%B8r__Tv_Tunere_516.aspx

Et lille spørgsmål mere :) Hvis jeg nu så dertil gerne vil have mulighed for at se tv ligemeget hvor jeg er i verden, er det så en slingbox jeg skal have ? Kan man evt "nøjes" med slingbox til begge formål ?

Håber I gerne vil hjælpe mig, da min drøm er, at få det hele samlet på min mac mini . Altså film musik tv billeder osv . JA Alt fra Mac Mini :)

Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2011 kl. 21:36
check elgato.com, derinde kan du se hvilke tunere som er supporteret af EyeTV.
Jeg benytter selv en Teratec H7, det er dog med YouSee. Det kører helt perfekt.
Du kan evt integere EyeTv i frontrow, se en demo her

link til H7

Redigeret af lahan - 11-April-2011 kl. 21:50
Til top
MortenSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2011 kl. 14:27
Hej Superdx

Jeg har selv en mac mini hvor jeg har koblet en HDHomerun på. Det fungere super godt. Via EyeTV er det muligt at streame til iphone og ipad hvilket fungere rigtig godt. Jeg bruger det hver gang jeg skal til fyn og sidder i toget.

Jeg har også Plex installeret og kan med 2 klik på apple remoten skifte mellem EyeTV og Plex. Det hele fungere faktisk rigtig godt og kan varmt anbefales!
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu