recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MP3 til m4a ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMP3 til m4a ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: MP3 til m4a ?
    Sendt: 16-April-2011 kl. 15:15
Hej 

Skal have lagt en del af familiens MP3 musik samling over på et SDHC til ældste datters nintendo DSi XL, og maskinen vil (tro det eller ej) ikke afspille MP3, VMA eller flac men skal filerne som  .m4a, .mp4 eller .3gp....
Har ikke erfaringer med nogle af formaterne og det har vist sig forbløffende svært at finde et program der kan konvertere ordentligt (og gratis)....
Solid MP3 converter lader til at kunne gøre jobbet for enkelt filer fint, men kan ikke klare mapper.
Koyote Free mp3 wma  converter er ikke free, og kan ikke konvertere til relevante filer selvom det står i dens specs Confused
Switch Sound Converter Plus så ud til at være det helt rigtige men kan kun konvertere halvdelen af filerneDead

Er der nogen der kan anbefale et driftsikkert og hurtigt program. Det behøver ikke være gratis, men det skal ikke være dyrt.

På forhånd tak...

Redigeret af Bric - 16-April-2011 kl. 15:16
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 10:12
jeg plejer at bruge Soundtaxi til den opgave. Det er ikke gratis, men koster 20usd og er både nemt og driftsikkert.
Morten Witzel
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 11:54
Tak for svar - den ser rigtig fin ud. Desværre har jeg nået at købe den nintendo selv anbefaler til opgaven 
Den virker da, men ikke særlig imponerende funktionalitet. Den kostede kun ca. 60 kr, men hvis andre læser med, tror jeg hellere, de skulle se på den, du anbefaler.

Min svoger, der er til mac, siger iøvrigt at på hans set-up fungerer switch fint.

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2011 kl. 13:15
mediamonkey er også super fed til sådan noget
.....
Til top