recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cinergy HTC stock/yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCinergy HTC stock/yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaped Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Cinergy HTC stock/yousee
    Sendt: 29-April-2011 kl. 18:05
Hej

Jeg har købt en Cinergy HTC stick HD, til min PC, jeg startede med det medfølgende program men det var ikke uden genstridigheder. ville ikke finde kanalerne, så fandt den nogle af dem, og til sidst de fleste, nogle var dog analog (meget grumset) og andre meget fine også HD kalanerne. men det er jo ikke super brugervenligt, så jeg læste mig frem til at DVBviewer skulle være lykken. det er nu installeret og jeg kan da med nogen fumlen rundt godt finde kanalerne og kvaliteten er i top. meeeeeen, så er mange af dem krypteret tror programmet ialtfalde, der er en lille nøgle på dem og det giver bare sort billed at vælge dem. DR og TV2 og nogle andre virker fint, men Zulu, tv3+ o.s.v har den lille nøgle på. nogen ideer til hvordan man fortæller dvb at kanalen ikke er kodet, jeg har fuld pakke fra yousee så der skulle ikke være kode på nogle af dem. (er der da ikke på tv'et i stuen). hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning vil det være super

på forhånd tak

Bo
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Point: 494
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 18:25
Jeg har den samme stick, men kører med Media Portal og der er ingen problemer. Det krævede dog godt nok en kanalopsætningsfil som tog mig noget tid at finde og installere rigtigt, men herefter har det fungeret fino.

Jeg kan ikke lige helt hjælpe dig med DVB viewer, men jeg er sikker på at det er en software ting.

det skal lie siges jeg også har Yousee :-)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 18:36
min eyetv med en ny terratec h5 finder omkring 270-300 kanaler hvoraf det kun er de 50-60 der er "sebare", men alle kanalerne er der jo stadig hvad enten de er krypteret eller ej. der findes typisk en krypteret og en "free" udgave af alle de kaneler du normalt kan se uden kort.
Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 20:44
som claus_jac skriver så er der dubletter af kanalerne en kodet og en ukodet version.
prøv at skanne igen men sæt flueben i "kun gratis kanaler" så får du kun de ukrypterede kanaler.

Til top
JayGN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Juli-2011
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 19:07
Hej

Jeg har samme problem, dog anvender min antenneforening aplus som leverandør af digital tv.

Jeg har forsøgt at søge med Mediaportal, men der kan jeg kun bruge hhv. yousee og stofa som providers.

Er der en af jer der ved hvorledes jeg skal scanne for at alle mine kanaler kommer med? Yderligere er jeg også interesseret i at se de kanaler, som den umiddelbart mener er låste.

Jeg er absolut ny i dette og i min uvidenhed havde jeg forventet at jeg blot kunne købe en tv-tuner, sætte den i computeren med et antenne stik i, og så ville jeg kunne se og optage præcis de samme tv-kanaler, som jeg kan se på mit tv. Nogen der ved hvordan dette kan lade sig gøre, uden det store? Jeg har nu brugt i omegnen af to dage på diverse fora, for at prøve at finde ud af det.

Håber på hjælp.

MVH
JayGN
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu