|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Henrik Pedersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() Sendt: 15-Februar-2006 kl. 00:00 |
På Panasonic's tyske hjemmeside anonceres der med ovenstående model i sølv og sort. Den har 250 GB disk, HDMI, DivX og optager på "alle" formater. DMR-EH65EC-K Sort model DMR-EH56EG-S Sølv model /Henrik
|
|
![]() |
|
osm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juni-2005 Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Er også på den danske side - sammen med en ny 55 model som blot har mindre HDD. /Ole |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Ca 4500 dkr for Pana 65 ( i Tyskland) ca 3800 dkr for Pana 56 ( i Tyskland),frigives i marts. Ser desværre ud til ,at Panasonic lige har glemt digitaltuneralderen !! |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Gad vide om de også har glemt at det ikke er en videomaskine ! Her tænker jeg på, om de har droppet deres timer-rec-mode!! |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Der findes en model til hvor der er indbygget dvb-t Hilsen Circon |
|
![]() |
|
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Håber også at menuen kan sættes til dansk. Det var grunden til at jeg ikke valgte EH60'eren. Ikke fordi man ikke kunne leve med en engelsk menu, meeen det er nu skønnest, især ud i de avancerede funktioner at have det på dansk. |
|
![]() |
|
![]() |
Nogen som har en ide om pris i DK /Ole |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Der er vist debat om samme i flere emner nu Nye recordere fra Panasonic: ================================================= DMR-EH65
================================================= DMR-EH56
================================================= DMR-EH80V
================================================= DMR-ES35V
================================================= DMR-ES15
================================================= Der findes også i en model med DVB-T tuner. Men den er muligvis kun for det tyske marked. Modellen hedder såvidt vides DMR-EH54 Jeg har lagt lidt billeder ind under: CeBIT 2006 billeder /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Dan1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg tror nu nok den lille EH 55/56 har kortlæser også. I øvrigt en meget lille prisforskel på 500 kr for større harddisk og hdmi på EH 65. Man må så lige vente et par mdr mere før den frigives. Har lige læst anmeldelsen af den lille i heimkino, hvor den fik karakteren "Spitzenklasse". Den fik de sædvanlige topkarakterer i billedkvalitet og så skulle den være mere støjsvag pga blæsermontering uden på kassen (mindre vibrationer/resonans). Menuen er forbedret, med færre tastetryk til følge. Desværre var den forhadte "timer-mode" ikke omtalt, så ved ikke om de har droppet den. |
|
Panasonic EH55 dvd/hdd-rec
|
|
![]() |
|
![]() |
Dan1: Hvad mener du med den forhadte time-mode. /Ole |
|
![]() |
|
Dan1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg har ikke selv erfaring med Panasonic's recordere, så det er kun hvad jeg har læst mig til her i forum. Der er jeg ofte stødt på brok ifm recorderne åbenbart har en timer indstilling der skal slås til og fra alt efter om man vil optage manuelt eller med timer. Jeg ved ikke om det er et større problem i praksis. Irritationen går nok lige så meget på at f.eks. Sony, Pioneer etc ikke har samme begrænsning, og det derfor forekommer lidt unødvendigt manuelt at skulle slå indstillingen til/fra. |
|
Panasonic EH55 dvd/hdd-rec
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |