|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 11-Maj-2011 kl. 16:21 |
Hej alle!
Jeg har et Panasonic 42" plasme (PZ70) der desværre er gået i stykker her 3 år efter jeg købte det :-(. Det betyder selvfølgelig at det er uden for garantiperioden. En dag jeg skulle tænde det virkede det bare ikke. En rød diode blinker 7 ganger i loop. Nogen der ved hvad denne fejlmeddelse betyder ? Er der nogen der har haft lignende fejl ? og hvor meget kan jeg forvente at det vil koste at reparere? hvis det overhovedet kan betale sig ? Nogle der har erfaringer eller råd ? Tak |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
BLINKS PROBLEM MALFUNCTIONING PART
============================================================ =========== 1 blink STV 5v sense DG Board 2 blinks 15v SOS D Board 3 blinks 3.3v SOS D Board 4 blinks Power SOS P Board 5 blinks 5v SOS D Board 6 blinks Driver SOS 1 SU / SD / SC Boards (SC energy recovery circuit) 7 blinks Driver SOS 2 SU / SD / SS Boards (SC floating voltage area) 8 blinks Driver SOS 3 SS Board (SS energy recovery circuit) 9 blinks Panel Config. SOS 10 blinks Sub 5v SOS / Main 3v SOS DG Board DTV 9v SOS / Tuner Power SOS 11 blinks Fan SOS PB Board 12 blinks Sound SOS H Board 13 blinks Communication error DG Board with IC8001 (Pesks Lite 2) |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej action.
Det er blevet nævnt nogle gange med de røde dioder så prøv at lave en søgning. Ellers prøv at kigge i din manual og se om ikke der står noget om det. Ret hvis jeg tager fejl folkens: Er det ikke et mainboard der er stået af
![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Rod83 - 11-Maj-2011 kl. 17:19 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
nej det må være en kortslutning inde i tv´et. Så vil jeg da kigge på et af de nye modeller :-D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |